مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-30سياسي

تاکید شرکت کنندگان در فرمت مسکو بر ممانعت از ورود دوباره آمریکا به افغانستان 


نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان خاطرنشان کرد: در نشست فرمت مسکو بر ممانعت از ورود دوباره ‎آمریکا و توجه به پاسخگوسازی آن در مورد خسارت های 20 سال اشغالگری تاکید شد.

- نماینده ویژه رییس جمهور در امور افغانستان خاطرنشان کرد: در نشست فرمت مسکو بر ممانعت از ورود دوباره ‎آمریکا و توجه به پاسخگوسازی آن در مورد خسارت های 20 سال اشغالگری تاکید شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن کاظمی قمی در شبکه ایکس نوشت: در نشست فرمت مسکو در ‎غازان روسیه با اشاره به نقش مخرب آمریکا بر ابتکارات منطقه ای و تشکیل گروه تماس منطقه ای تاکید داشتم؛ راه حل اساسی که مورد اتفاق نظر همه حاضران در اجلاس بود.

وی همچنین در توییت دیگری نوشت: همراهی و هم نظری شرکت کنندگان در فرمت مسکو، بر ممانعت از ورود دوباره ‎آمریکا و توجه به پاسخگوسازی آن در مورد خسارت های 20 سال اشغالگری بسیار قابل توجه بود.

ضمن ارج نهادن بر اقدامات دولت سرپرست در مقابله با گروه تروریستی ‎داعش و تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی بر لزوم پاسخگویی به دغدغه های مردم افغانستان و کشورهای همسایه تاکید کردم.

کاظمی قمی همچنین نوشت: استقبال و همراهی کشورها و دغدغه های مشترک فی مابین، نویدبخش حرکت های امیدآفرین در آینده افغانستان بدون حضور بیگانگان بود؛ امید که به اقدام و عمل بیانجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید شرکت کنندگان در فرمت مسکو بر ممانعت از ورود دوباره آمریکا به افغانستان 

تاکید شرکت کنندگان در فرمت مسکو بر ممانعت از ورود دوباره آمریکا به افغانستان